CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26/12/08

Χριστουγεννιάτικα

Προσφέρεται η εποχή για τρελλά γαμήσια, κατι τα φαγοπότια, κάτι τα μεθύσια και η χαλάρωση όλο και κάτι παραπάνω θα κάνουμε.
Εκτός αν προτιμάς να είσαι ο βαρβάτος γείτονας που της εμφανίζεται τα μαύρα μεσάνυχτα για να ζητήσεις ένα λεμόνι που σου τελείωσε και δεν μπορεί να αυγοκόψεις τη σούπα και εκείνη που μόλις γύρισε σόλο απο τη μπαρότσαρκα, τα έχει δώσει όλα και λέει "δεν θυμάμαι αν έχω λεμόνια στο ψυγείο για έλα μέσα να ψάξουμε μαζί" και σκυφτοί και οι δυό ψάχνετε και βέβαια της πιάνεις λίγο το βυζί της και της ρίχνεις ρουφυχτό φιλί και εκείνη μετά προτείνει "αντί για λεμόνι θα σου δώσω γλυφιτζούρι" και βεβαίως πείθεσαι. Και μετά παίζετε το κυνηγητό του αγιου Βασίλη, όποιος πιάσει τον άλλο του βγάζει κι ένα ρούχο για να καταλήξετε με τα χριστουγεννιάτικα εσώρουχα, ή και χωρίς αυτά.. κάτω απο το Christmas tree

Ο, τι όμως και να σας προκύψει τώρα τις γιορτές, μη ξεχάσε τους κώλους. Τρελλαίνονται οι γκόμενες αμα ζητήσεις τέτοιο πράγμα και η άρνηση είναι στο τσεπάκι σας, ενώ αν την έχετε ήδη μπουκώσει 1-2 φορές και ξεσκίσει μετά δεν θα ξέρει τι της γίνεται και θα λέει ναί σε όλα.



Οσο για μένα μόλις τελείωσα για σήμερα..απο το απόγευμα που γυρίσαμε απο ένα θείο μου, στο κρεββάτι τη βγάλαμε, παίρνει ωραίες πίπες η αθεόφοβη και αμα τη δείς δεν το πιστεύεις, είναι σοβαρή και μάλλον κρύα, αμα όμως τη γνωρίσεις καλά όπως εγώ εδώ και χρόνια και σε θέλει..η γλωσσίτσα της κολάζει.


Ντυθηκα και Αη Βασίλης γιατί τρελλαίνεται να με βλέπει έτσι, την κάθισα στα γόντατά μου και την ξέντυσα, τη πήδηξα και με τη στολή του Αγιου..τρελλές είναι οι γυναίκες αλλά τρελλός είμαι κι εγώ που την αφήνω να με τραβάει απο τον πουτσο, είμαι τρελλός για τη πάρτη της, απο τότε που την πρωτοπήρα που ήταν και παρθένα απο τον κώλο. Ολες τις φαντασιώσεις της τις κάνω και εκείνη πάλι κάνει τις δικές μου που είναι κυρίως σέξ σε δημόσιους χώρους ή στα όρθια.


Βγηκα για διάλειμμα για τσιγάρο. Εκείνη κοιμάται ολόγυμνη στα σεντόνια και μπρούμυτα με το ενα χέρι να κρέμεται κάτω απο το κρεββάτι ενώ το άλλο στο πουλί της. Ρεμβάζω γράφοντας. Μετά θα γυρίσω στο κρεββάτι μας και θα βάλω να δώ καμμιά τσόντα., αν δεν με πάρει ο ύπνος απο τη κούραση θα τη ξανα γαμίσω μπρούμυτα, ελπίζω να μη ξυπνήσει, όταν θα της τον χώνω προσεκτικά. Είναι απίστευτα χαλαρή παραδομένη στον Μορφέα ενώ την κανονίζω, απλά γουργουρίζει και χαμογελάει.


Αντε χρονια πολλά!


Σας φιλώ κυρίες μου εκεί που θέλετε


Darling