CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27/11/08

Darling

Το μπλόγκ είναι συλλογικό. Για την ώρα είμαστε δύο, εκείνη και εγώ. Εκείνη γράφει φαντασιώσεις της, που είχε, που έχει, ή και που έχει πραγματώσει κάποτε, κάπου, με κάποιους. Η Θ.Λ. είναι μια γυναίκα με πείρα απο τη ζωή. Γνωριστήκαμε εδώ. Ποτέ δεν με έχει δεί, ούτε και εγώ εκείνη. Τα γραπτά της με καυλώνουν αφάνταστα. Οι προστυχιές που της σφυρίζω στο αυτί με e-mails της κόβουν την ανάσα. Χύνουμε και οι δυό, εκείνη σπίτι της, εγώ στη τουαλέττα του γραφείου. Μετά βγαίνω έξω και είμαι μιά χαρά. Μέχρι να ξανακαυλώσω. Α! Και που είστε, μάγκες - όσοι τη διαβάζετε. Δεν είναι δυνατόν να είναι 80 ετών, είναι μικρότερη γιατί οι λειτουργίες της θα είχαν σβήσει στα 80, εγώ την κάνω για καμμιά 60αριά, που δεν τη πηδάνε, λυσσασμένη γι' άντρα.

Και εσύ τι είσαι;
Εγώ είμαι ο διαχειριστής, ο αιώνιος εραστής του κώ-λου, της μυξοπαρθένας που όλο λέει ότι φαντασιώνεται να την κω-λο τρυπάνε αλλά όταν φθάσεις εκεί, δεν θέλει. Αμα της υποσχεθείς στεφάνι, το σκέφτεται, αμα της πάρεις δαχτυλίδι σου φέρνει και τη βαζελίνη. Και μετά τα αχ και βάχ δεν μαζεύεται. Μόνο τέτοιο θέλει σε ολες τις φάσεις, λυτή-δεμένη, απο πάνω, απο κάτω, θέλει και μπατσάκια όταν ξαπλώνει μπρούμυτα στα γόνατά μου, αλλά μου τσακίζει το πορτοφόλι για εσώρουχα, χέστηκα της τόχω πεί αν θα φοράει βελούδινο σουτιέν, εμένα οι σκληρές ρώγες μ' αρέσουν γυμνές και ιδρωμένες. Εκείνη όμως όλο και διπλώνεται σε δαντέλες που βλέπεις και δεν βλέπεις. Την ερεθίζουν στο δέρμα της. Και θέλει το φώς σβηστό ώστε να θεωρεί ότι τη βιάζουν. Αρα εκείνη δεν φταίει που γουστάρει κιόλας. Αβυσσος η ψυχή της γκόμενας. Δεν το πολυσκέφτομαι, πάω για μία..

Σε φιλώ (εκεί που θέλεις)

Darling

1 σχόλια:

flipper-idis είπε...

"σε φιλω εκει που θελεις"....με αποτελιωσε τελειως!!:)